
معرفی
مدیریت پشتیبانی
مدیر پشتیبانی مرکز قلب تهران: مهندس مهدی مرادیان
این واحد در طبقه منفی یک، ساختمان مرکز قلب تهران واقع شده است.
تلفن: 69-88029600
ماموریت
-تعیین سیاست ها و خط مشی های مرکز در زمینه مدیریت و برنامه ریزی منابع انسانی، مالی، فیزیکی و اطلاعاتی
-تامین نیازهای نیروی انسانی، مالی، فیزیکی و اطلاعاتی مرکز
-نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات اداری، مالی و استخدامی کلیه واحدهای تابعه مرکز
-تعیین و ابلاغ ضوابط و دستورالعمل های لازم در زمینه امور پرسنلی، اداری، مالی، امور عمومی، نگهداری حساب ها، انجام هزینه ها، حفظ اموال و نظارت بر اجرای آنها
-نظارت بر عملکرد اعتبارات اعم از جاری و عمرانی و اختصاصی
-نظارت بر تنظیم امور محاسباتی و رسیدگی به صورتحساب ها ، اسناد و گزارش های مالی
-ایجاد هماهنگی بین واحدهای اداری و مالی حوزه ستادی و مرکز
-مطالعه، بررسی و پیشنهاد طرح های اصلاحی در مورد توسعه سازمان و مدیریت در محورهای نظام مدیریت، ساختار و تشکیلات، سیستم ها و روش ها، طبقه بندی مشاغل و آموزش علوم و فنون اداری - مدیریتی
-تنظیم سیاست ها و خط مشی های تدوین بودجه بر اساس سیاست ها و برنامه های مصوب وزارتخانه و مرکز
-تنظیم و پیشنهاد بوجه برای واحدهای تابعه مرکز
-تهیه و ارائه مناسب ترین طرح های معماری و عمرانی واحدهای آموزشی، بهداشتی و درمانی منطبق با اصول علمی و امکانات و شرایط جغرافیایی و فرهنگی و اقلیمی
-بررسی نیازهای ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزات و بررسی جهت تامین، نگه داشت، نوسازی و توسعه مراکز و موسسات بهداشتی ، درمانی ، آموزشی و پژوهشی
-نظارت بر تهیه، تنظیم و اجرای طرح های عمرانی
-اتخاذ تدابیر لازم در زمینه تامین امور رفاهی کارکنان
-ابلاغ قوانین و مقررات، مصوبات، آیین نامه ها، و اساسنامه های مربوط به واحدهای تابعه
-تهیه و تنظیم طرح ها و پیشنهادات در ارتباط با حوزه معاونت
چشم انداز
این معاونت مسئول تأمین وتوسعه منابع انسانی، فیزیکی، مالی ، تجهیزاتی و.... و ایجاد بستر مناسب برای اداره سایر واحد های مرکز در راستای تحقق مأموریت مرکز بر طبق ضوابط قانونی می باشد. هدف نهایی معاونت به طور خلاصه تسهیل و پشتیبانی هر چه بیشتر فعالیت های آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی مرکز در جهت دستیابی به سطوح بالاتر اثر بخشی و کارایی، و اطمینان از پیروی از ضوابط قانونی و آیین نامه ها می باشد.
مطالب اخیر
1شهریور ماه 1404
دیدار مترون، سرپرستاران بخش ها، استف ها و مسئولین اداری با رئیس مرکز قلب تهران
امروز شنبه اول شهریور ماه 1404 مترون، سرپرستاران بخش ها، استف ها و مسئولین واحد های اداری در سه جلسه جداگانه و دوستانه با دکتر عباسعلی کریمی دیدار و گفتگوی صمیمانه ای داشتند و روز پزشک را به رئیس مرکز قلب تهران تبریک گفتند.
30مرداد ماه 1404
پیام تبریک رئیس مرکز قلب تهران به مناسبت روز پزشک 1404
دکتر عباسعلی کریمی رئیس مرکز قلب تهران به مناسبت روز پزشک پیام تبریک منتشر کرد.
30مرداد ماه 1404
عیادت رئیس جمهور از رئیس جمهور سابق
دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور از دکتر سید محمد خاتمی عیادت کرد
21مرداد ماه 1404
صعود به قله دماوند توسط یکی از کارکنان واحد تغذیه مرکز قلب تهران
بهناز ساعدی کارشناس بهداشتی پیمانکار تغذیه مرکز قلب به بلندترین قله ایران صعود کرد.
19مرداد ماه 1404
برگزاری آزمون شفاهی پذیرش دستیار فلوشیپ گروه بیماریهای قلب و عروق سال ۱۴۰۴ در مرکز قلب تهران
آزمون آسکی پذیرش دستیار فلوشیپ رشته اینترونشنال کاردیولوژی و اکوکاردیوگرافی قلب و عروق با حضور اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران از مرکز قلب تهران، بیمارستان دکتر شریعتی و بیمارستان امام خمینی (ره) برگزار شد.
13مرداد ماه 1404
برگزاری کلاس آموزشی با موضوع «تاب آوری» در مرکز قلب تهران
با هدف افزایش توانمندی کارکنان بیمارستان در مواجه با مشکلات اجتماعی برگزار شد.
8مرداد ماه 1404
بازدید رئیس دانشکده پزشکی سبطین کربلا از مرکز قلب تهران
بازدید رئیس دانشکده پزشکی سبطین کربلا از مرکز قلب تهران با حضور دکتر کریمی رئیس مرکز قلب تهران به منظور همکاری علمی دو جانبه با شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران این دیدار صورت پذیرفت.
18تیر ماه 1404
صعود استاد و پرستار مرکز قلب تهران به قله دماوند
۱۳ تیر ۱۴۰۴، همزمان با روز ملی دماوند، تیمی متشکل از دکتر اردشیر شیخ آزادی، استاد پزشکی قانونی و مسئول فنی مرکز قلب و نوید سیفالدینی، پرستار بخش پست سی سی یو چهار، مسیر جبهه جنوبی قله دماوند را پیمودند. این سفر، دومین صعود موفق نوید سیفالدینی و دهمین صعود موفق دکتر شیخ آزادی به بلندترین قله ایران بود.
10تیر ماه 1404
گفت و گو با رئیس مرکز قلب تهران در خصوص آمادگی مرکز قلب در زمان تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران
دکتر عباسعلی کریمی، رئیس مرکز قلب دانشگاه علوم پزشکی تهران با قدردانی از تلاش کادر درمانی و کارکنان این مرکز در جریان تجاوز 12 روز رژیم صهیونی به کشور گفت: واقعیت این است که کارکنان خدمات بهداشتی و درمانی در شرایط ضروری و حوادثی شبیه به این که بایستی به دیگران کمک کنند، خودشان باید احساس آرامش داشته باشند.