معرفی
مدیر روابط عمومی مرکز قلب تهران: سید محسن اسماعیلی
این واحد در طبقه همکف ساختمان مرکز قلب تهران قرار گرفته است.
تلفن: 69-88029600-021
ماموریت
- سیاستگذاری، برنامهریزی و کاربرد شیوهها و برنامههای مناسب برای انعکاس اهداف، سیاستها،فعالیتها، برنامهها و مواضع بیمارستان به مخاطبان
- گردآوری، جمعبندی و تحلیل نظرها و دیدگاههای نخبگان و رسانهها در زمینه فعالیتهای بیمارستان و ارائه آن به مدیریت
- تلاش برای تقویت هرچه بیشتر روحیه تفاهم بین کارکنان و مدیران و همیت سازمانی و زمینهسازیبرای برقراری ارتباطات بین آنان
- اعلان مواضع بیمارستان
- عضویت و شرکت در جلسههای مهم بیمارستان به منظور آگاهی از سیاستها، خط مشیها، برنامهها وروند فعالیتها و نیز آگاهی از نتایج سایر نشستها و گردهماییها و جلسهها
- تدوین "تقویم جامع ارتباطات سازمانی" در قالب ملاقات ها و بازدیدهای مسئولان سازمان باشخصیت های حقیقی و حقوقی، کارکنان و اقشار مختلف مردم با هدف تداوم و گسترش اصولی وتلطیف روابط و تنظیم افکار عمومی
- تدارک تمهیدات و اقدامات لازم برای راهنمایی ارباب رجوع و تسهیل دسترسی به مراکز و مسئولان بیمارستان
- برنامهریزی و اطلاعرسانی به مردم درباره عملکرد بیمارستان به انگیزه تنویر افکار عمومی
- تدوین برنامه سالانه مصاحبههای مسئولان سازمان با مطبوعات، متناسب با اولویتهای بیمارستان ونیازهای افکار عمومی
- تهیه و تنظیم اطلاعات پایهای از سازمان برای ارائه به مراجعان و میهمانان بیمارستان به زبانهای مختلف
- مشارکت در برگزاری سمینارها و گردهمایی تخصصی و عمومی بیمارستان
- پوشش تبلیغی ساختمان ها و فضاهای عمومی بیمارستان در گرامیداشت ایام و مناسبتهای ویژه
- تدوین و اجرای طرح جامع تبلیغات برای فضاسازی فرهنگی - تبلیغی در ساختمانها و محوطهها
- مدیریت نمایشگاهها (سالانه، دایمی و ...) در خارج و داخل بیمارستان
- طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی برای اهدا به مخاطبان
- تهیه، تدوین و اجرای تقویم مراسم داخل بیمارستان
- تولید و سفارش ساخت آگهیهای تلویزیونی و فیلمهای مورد نیاز برای تبلیغ عملکرد و مستندسازی بیمارستان
- تدوین کتب، جزوهها و تهیه مواد انتشاراتی به منظور معرفی بیمارستان
- گردآوری و نشر اطلاعات و اخبار و گزارشهای مربوط به سیاستها، فعالیتها، طرحها و برنامهها; باشیوهها و قالب های مؤثر و مناسب
- تدوین و انتشار خلاصه عملکرد سالانه سازمان برای ارائه به افکار عمومی
- انتشار نشریه داخلی و برون سازمانی بیمارستان
- تهیه گزارشهای تحلیلی ادواری (ماهانه/فصلی/سالانه) از افکار عمومی داخل و خارج از بیمارستان برایارائه به مدیریت
- نقد و بررسی بازتاب فعالیت های بیمارستان در نظر اقشار مردم بویژه نخبگان، رسانهها و دستگاه ها از یک سو و مدیران و کارکنان از سوی دیگر و ارائه گزارش آن به مدیریت
- سنجش افکار عمومی درون سازمانی به منظور بازیابی مسائل و ارائه راهکارهای مناسب به مدیریت
- طراحی و اجرای نظام گردآوری پیشنهادهای کارکنان به منظور ترغیب کارکنان به مشارکت هرچهمؤثرتر در بهبود جریان امور بیمارستان
- پژوهش و برنامهریزی
- تهیه گزارش های عملکرد دورهای از فعالیت های روابط عمومی
- نوآوری، خلاقیت و طراحی فعالیت های جدید در قلمرو وظایف روابط عمومی
- نظارت و ارزیابی فعالیت ها و اعمال نتایج حاصل در برنامهها و فعالیت های آتی
- طراحی و برنامهریزی برای ارتقاء کلیه اموریکه به رشد کمی و کیفی ارتباط و همدلی بین بیمارستان ومردم و دستگاه ها و مدیران و کارکنان با یکدیگر بیانجامد
چشم انداز
روابط عمومی مرکز قلب تهران در افق آینده خود در نظر دارد با استفاده از فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی و استفاده به روز از روابط عمومی الکترونیک با اطلاع رسانی به موقع و شفاف و دقیق تعامل سازنده و بهرهگیری از نیروی انسانی متخصص با روحیه خودباوری، پشتکار و صداقت به عنوان نهاد ارتباطی و اطلاعرسانی کارآمد به گونهای عمل کند که به عنوان مرجع اطلاعرسانی و ارتباطی مرکز، در زمره روابط عمومی های برتر بیمارستان ها و سازمان های تابعه وزارت بهداشت دست یابد.
مطالب اخیر
26آبان ماه 1403
انجام لایو کیس تاوی ( Live Case TAVI ) از مرکز قلب تهران برای اولین کنگره انجمن اینترونشن ایران
دو کیس تاوی با دو دریچه مختلف توسط دو تیم اینترونشنیست مرکز قلب تهران به سرپرستی دکتر سالاری فر و دکتر زینعلی برای اولین بار از مرکز قلب تهران برای کنگره کشوری اینترونشن انجام گرفت.
26آبان ماه 1403
گرامی داشت روز کتابدار 1403 در مرکز قلب تهران
با حضور معاون پشتیبانی و مسئول روابط عمومی در کتابخانه دکتر عارفی این روز گرامی داشته شد.
20آبان ماه 1403
گرامیداشت روز مدارک پزشکی و فناوری اطلاعات سلامت در مرکز قلب تهران
با حضور مسئولین واحدهای اداری، این روز در مرکز قلب گرامی داشته شد.
20آبان ماه 1403
گرامیداشت روز ملی کیفیت در مرکز قلب تهران 1403
با حضور مسئولان واحدهای مختلف این روز گرامی داشته شد.
20آبان ماه 1403
گرامیداشت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و جشن بزرگ روز پرستار در مرکز قلب تهران
دکتر عباسعلی کریمی در سخنرانی خود، با تبریک ویژه به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، از تلاشهای بینظیر پرستاران و کادر درمان قدردانی کرد و گفت: "نمیتوان از پرستاری که با استرسهای متعدد، مشکلات کاری و دوری از خانواده مواجه است، انتظار داشت بدون حمایت و مراقبت، خدمات باکیفیت به بیماران ارائه دهد. ما باید ابتدا از پرستاران خود مراقبت کنیم تا آنها بتوانند با آرامش بیشتری به بیماران خدمت کنند."
18آبان ماه 1403
سخنرانی رئیس مرکز قلب تهران به مناسبت روز پرستار
دکتر عباسعلی کریمی رئیس مرکز قلب تهران به مناسبت روز پرستار 17 آبان 1403 در سالن آمفی تئاتر مرکز قلب، سخنان خود را ارائه کرد.
16آبان ماه 1403
پیام تبریک رئیس مرکز قلب تهران به مناسبت روز پرستار
دکتر عباسعلی کریمی رئیس مرکز قلب تهران در پیامی میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک و تهنیت گفت.
15آبان ماه 1403
بازدید وزیر کشور از مرکز قلب تهران و تقدیر از خدمات تخصصی کادر درمان
سردار اسکندر مومنی، وزیر کشور، با حضور در مرکز قلب تهران با دکتر عباسعلی کریمی، رئیس این مرکز تخصصی، دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار، دکتر کریمی به تشریح قابلیتهای منحصر به فرد مرکز قلب تهران، به عنوان یک بیمارستان تکتخصصی دانشگاه علوم پزشکی تهران در زمینه درمانهای قلب و عروق، پرداخت و اهم فعالیتها و خدمات ارائهشده در این بیمارستان را برای وزیر کشور توضیح داد.
5آبان ماه 1403
جشن دانش آموختگان و شروع سال تحصیلی رزیدنتهای جدید الورود در مرکز قلب تهران
دکتر کریمی رئیس مرکز قلب: ما موظف به حفظ برند کیفیت مرکز قلب برای سطح آموزش رزیدنتی و فلوشیپی هستیم نه کمیت آموزش.