نوبت دهی آنلاین: 88029600
  • تاریخ انتشار : 1403/06/06 - 07:58
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 210
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت روز داروساز در مرکز قلب تهران

پنجم شهریور همزمان با زادروز محمد ابن زکریای رازی و روز داروساز در مرکز قلب تهران گرامی داشته شد.

گرامیداشت روز داروساز در مرکز قلب تهران

به گزارش سینا رسانه مرکز قلب تهران، دوشنبه 5 شهریور 1403 مهندس مهدی مرادیان مدیر پشتیبانی، سید محسن اسماعیلی مدیر روابط عمومی و دکتر مریم آقا کوچک زاده متخصص داروسازی بالینی و مسئول داروخانه های مرکز قلب تهران در داروخانه های این مرکز حاضر و زادروز محمد ابن زکریای رازی حکیم، فیلسوف و شیمیدان ایرانی و روز داروساز را به کارکنان خدوم این واحد تبریک و تهنیت گفتند.
ایشان ابتدا به داروخانه سرپایی مرکز رفتند و مورد استقبال دکتر معصومه گلرخ مسئول این داروخانه قرار گرفتند و این روز را به وی و کارکنان شاغل در آنجا تبریک گفتند بعد از آن به داروخانه مرکزی مراجعه و با کارکنان آنجا دیدار و گفتگو کردند.
در ادامه این بازدید مسئولین مرکز با حضور در داروخانه های کت لب و اتاق عمل، روز دارو ساز را به کارکنان شاغل در این واحدها تبریک و شاد باش گفتند و برای آنان آرزوی موفقیت کردند.
در پایان دکتر آقا کوچک زاده نیز به پاس یادآوری این روز توسط مسئولین مرکز از آنان تشکر و قدردانی کرد و این بازدید را مایه دلگرمی و انگیزه کارکنان داروخانه در ارائه خدمات بهتر به مراجعین دانست.

 

 

  • گروه خبری : معاونت توسعه,مناسبت ها,روابط عمومی
  • کد خبر : 276084
سید محسن اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

گرامیداشت روز داروساز در مرکز قلب تهران گرامیداشت روز داروساز در مرکز قلب تهران گرامیداشت روز داروساز در مرکز قلب تهران گرامیداشت روز داروساز در مرکز قلب تهران گرامیداشت روز داروساز در مرکز قلب تهران گرامیداشت روز داروساز در مرکز قلب تهران گرامیداشت روز داروساز در مرکز قلب تهران گرامیداشت روز داروساز در مرکز قلب تهران گرامیداشت روز داروساز در مرکز قلب تهران گرامیداشت روز داروساز در مرکز قلب تهران گرامیداشت روز داروساز در مرکز قلب تهران گرامیداشت روز داروساز در مرکز قلب تهران گرامیداشت روز داروساز در مرکز قلب تهران گرامیداشت روز داروساز در مرکز قلب تهران

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *