نوبت دهی آنلاین: 88029600
  • تاریخ انتشار : 1402/05/31 - 12:50
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 750
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام دکتر فراهانی رئیس مرکز قلب تهران به مناسبت روز پزشک

اول شهریور ماه، زاد روز دانشمند و فیلسوف بزرگ و طبیب برجسته و شهیر ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا به عنوان روز پزشک نامگذاری شده است.

پیام دکتر فراهانی رئیس مرکز قلب تهران به مناسبت روز پزشک

به گزارش روابط عمومی مرکز قلب تهران، دکتر علی واشقانی فراهانی رئیس مرکز قلب تهران به مناسبت روز پزشک پیامی به شرح زیر منتشر کرد:
فرهنگ غنی و کهن ایران اسلامی، شخصیت های بزرگ و ارزشمندی را تربیت کرده است که فروغ علم و اندیشه‌ آنان در سپهر دانش بشری، همواره راهگشا بوده است و در سایه سار ارزش‌های دینی و آموزه‌های توحیدی، علم را در خدمت رشد فضلیت‌های انسانی و اخلاقی قرار داده‌اند. در این میان اطباء بزرگ ایرانی در تمدن جهانی تاثیر بسزایی داشتند.
از دیدگاه فرهنگ غنی اسلامی ارزش گرانقدر پزشک و فعالیت حرفه ای طبیب از جایگاه و مرتبه رفیع و قداست خاصی برخوردار بوده و احیای جان یک انسان را برابر با حیات همه جامعه می داند.
بی شک ارتقای سلامت، نیازمند همدلی  آحاد جامعه به ویژه مشارکت و تعامل دست‌اندرکاران این حوزه برای گسترش سواد سلامت، پیشگیری و درمان در همه کشور خواهد بود.
اینجانب این ایام را فرصتی مناسب برای تقدیر از زحمات عزیزانی که در راستای توسعه و ارتقای سلامت جامعه گام برمی دارند، مغتنم شمرده و از زحمات و خدمات ارزشمند همه آنان خصوصا همکاران عزیزم در مرکز قلب تهران تقدیر و تشکر نموده و این روز را به همه بزرگواران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم  این عزیزان با توکل به خداوند منان و تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند خود، همواره هدف عالی شفابخشی را که فطرت آشنای تمامی انسان هاست، سرلوحه تلاش بی وقفه خود قرار دهند.


دکتر علی واشقانی فراهانی
رئیس مرکز قلب تهران
یکم شهریور 1402

 

 

 

  • گروه خبری : حوزه ریاست,مناسبت ها
  • کد خبر : 243568
سید محسن اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *