نشست پایان سال مسئولین واحدهای اداری با رئیس مرکز قلب تهران
دکتر کریمی: کار تیمی، همراهی و هماهنگی بخشهای اداری پشتیبانی، با بخش درمان یکی از عوامل موفقیت مجموعهها است و در مرکز قلب این اتحاد و اتفاق نظر باعث رشد، تعالی و سربلندی خانواده بزرگ مرکز قلب تهران است.
به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز قلب تهران، روز یکشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۶ در سومین دیدار و نشست پایان سال رئیس مرکز با مسئولین بخشها و واحدها، این بار نوبت به مسئولین واحدهای اداری رسید که با حضور دکتر کریمی رئیس مرکز و دکتر مهرانی معاون آموزش و درمان برگزار شد.
دکتر کریمی با بیان خاطراتی از گذشته به تاریخچه این مرکز اشاره کرد، ایشان با یادآوری کسانی که در ایجاد مرکز قلب موثر بودند نام، یاد و خاطره آنها را زنده کرد.
رئیس مرکز ضمن تقدیر از پرسنل قدیمی که از ابتدای ساخت و ساز و افتتاح این بیمارستان حضور داشته و موثر بودند از آنها تقدیر کرد.
دکتر کریمی بحث خستگی و فرسودگی پرسنل را به نوعی آسیب برای مجموعه عنوان کرد و خواستار رفع و جبران آن شد، ایشان بحث خستگی در بخش درمان را بیشتر از قسمتهای دیگر عنوان کرد.
ایشان با بیان اینکه بیمارستان یک مجموعه به هم پیوسته است و مفهوم خانواده اینجا معنی پیدا میکند.
وی با عنوان این موضوع که در صورتی که خود افراد و پرسنل مرکز در داخل رضایتمندی داشته باشند میتوانند مراجعین را هم رضایتمند کنند گفت: لذا همیشه رضایت به صورت نسبی است و ما همه تلاش خود را برای جلب رضایت پرسنل خواهیم کرد.
رئیس مرکز اظهار داشت همیشه همه قدرت و اختیارات در اختیار ما نیست بلکه مسائل مختلف کشور مشکلات عدیده را به همراه دارد، در حال حاضر بسیاری از دانشگاهها و بیمارستانها مشکلات بیشتری نسبت به ما دارند، از نگاه ما توجه به نیروی انسانی مهم است و سیستمهای مالی پشتیبانی باید همراه و همگام با مجموعه باشند تا مسیر راحتتر طی شود.
ضمن اینکه اداره بیمارستان از جهت مالی و مطالبات از بیمه و درآمدها کار آسانی نیست، ایشان حل مشکل سابق مربوط به قراردادهای پرسنل را که چالش بزرگی برای سیستم بود، یکی از افتخارات و رضایتمندی این دوره دانست. استاد کریمی در پایان از مسئولین واحدها تقدیر و تشکر و درخواست کرد تا پیام تبریک و خسته نباشید ایشان را به پرسنل زیر مجموعه ابلاغ نمایند.
دکتر مهرانی هم با تبریک پیشاپیش سال نو و ماه مبارک رمضان اتفاق و همدلی را در خانواده بزرگ مرکز قلب بسیار با اهمیت دانست و نقش بخش اداری و پشتیبانی را کمتر از درمان ندانست و این دو قسمت را مکمل هم دانست.
ایشان تجربه حضور در مرکز قلب را بسیار با ارزش و مفید قلمداد کرد و تاکید کرد باید از تجربه بیماران و کسانی که مراجعه به مرکز دارند به نحو مفید استفاده کرد، چون این تجربیات بسیار مفید و ارزشمند است.
خانم امینزاده هم به نمایندگی از حاضرین از دکتر کریمی تقدیر و تشکر کرد و برای ایشان و بقیه همکاران آرزوی سالی پر از سلامت و امنیت کرد.
مهندس مرادیان هم از افزایش اعتماد حاصل شده در مرکز با حضور رئیس مرکز اشاره کرد. ایشان همچنین از تلاشهای مسئولین واحدها در طول یک سال گذشته تشکر کرد.
ارسال نظر