با هدف ارائه خدمت با کیفیت و جلب رضایت بیماران انجام شد
سه بخش نمونه مرکز قلب تهران معرفی شدند
با حضور معاون درمان و مدیر پرستاری از بخشهای پست سی سی یو5، جراحی ۲ و سی سی یو4 تجلیل و قدردانی شد
به گزارش روابط عمومی مرکز قلب تهران دانشگاه علوم پزشکی تهران، روز سهشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۴ با حضور دکتر مهرانی معاون درمان، مرجان پرویزی مدیر پرستاری، سوپروایزرهای دفتر پرستاری و مدیر روابط عمومی از بخشهایی که بیشترین رضایتمندی را در نظرسنجیهای به عمل آمده به دست آورده بودند تقدیر و تجلیل شد.
دکتر مهدی مهرانی معاون درمان با تبریک به بخش های نمونه، از خدمات و زحمات ارزشمند آنها که موجبات جلب رضایت بیماران و همراهان آنان را به همراه داشت تشکر کرد و برای آنان آرزوی توفیق کرد.
مرجان پرویزی مدیر پرستاری مرکز قلب تهران هدف از تجلیل بخش های نمونه را چنین عنوان کرد؛ با عنایت به اهمیت ارائه خدمات با کیفیت و جلب رضایت بیماران و مراجعین به عنوان یکی از اهداف اصلی در رسالت مرکز قلب تهران، اینجانب و همکاران محترم سوپروایزر وظیفه خود دانسته با توجه به بالاترین آمار رضایت سنجی که از طریق لینک یکپارچه در زمان مراجعه بیماران انجام شده و گزارش هایی که در فصل زمستان ۱۴۰۳ و بهار ۱۴۰۴ همراه با نظرات و پیشنهادات و انتقادات انجام شده است، سه بخش پست سی سی یو5 با سرپرستاری خانم حبیبی، بخش جراحی ۲ با سرپرستاری خانم ضعیفی و بخش سی سی یو4 با سرپرستاری خانم علیزاده بیشترین رضایتمندی علی الخصوص از نظر رفتار با بیماران و همراهان را به همراه داشته است و دفتر پرستاری جهت قدردانی و تشکر از زحمات این همکاران در زمینه رضایت بیماران جشن کوچکی برگزار کرده تا سپاسگزار این همه زحمات عزیزان باشیم.
قابل ذکر است بخشهای دیگر بیمارستان نیز با اختلاف خیلی کم درصد بالایی از رضایتمندی را نیز به همراه داشته که انشاالله در فصول آینده قدردان بقیه بخشها خواهیم بود.
ارسال نظر