نوبت دهی آنلاین: 88029600
  • تاریخ انتشار : 1403/06/02 - 08:59
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1163
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران از مرکز قلب تهران

دکتر پزشکیان رئیس جمهور به همراه دکتر محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دکتر محمد جعفر قائم‌پناه معاون اجرایی رئیس جمهور، به مناسبت روز پزشک از مرکز قلب تهران بازدید و با پزشکان و کارکنان این مرکز درمانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز قلب تهران، روز پنج شنبه یکم شهریور ۱۴۰۳ همزمان با زادروز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، دکتر پزشکیان رئیس جمهور به همراه دکتر محمد رضا ظفرقندی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در مرکز قلب تهران این روز را به پزشکان و پرستاران و کارکنان این مجموعه تبریک و تهنیت گفتند.
این بازدید که با حضور دکتر عباسعلی کریمی فوق تخصص جراحی قلب و عروق، دکتر جمشید باقری فوق تخصص جراحی قلب و عروق و معاون درمان مرکز، دکتر مجتبی سالاری فر متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اینترونشنال کاردیولوژی، دکتر مهدی مهرانی متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اینترونشنال کاردیولوژی و معاون آموزشی مرکز، دکتر یاسر جناب  متخصص قلب و عروق و فوق تخصص اینترونشنال کاردیولوژی همراه بود، ابتدا دکتر پزشکیان در جلسه‌ای با حضور تعدادی از پزشکان مرکز قلب از کم و کیف وضعیت درمانی و قابلیت‌های این مرکز تک تخصصی جویا شد، سپس رئیس جمهور و همراهان با حضور در بخش اورژانس مرکز از اساتید، پزشکان، کارکنان، پرستاران و بیماران بستری در اورژانس دیدن و از آنان احوالپرسی کرد.
وی با تبریک این روز به حاضرین برای شفای بیماران دعا کرد و با اهداء شاخه گل به کارکنان و بیماران بستری در اورژانس از آنان تقدیر کرد. سپس دکتر پزشکیان و هیئت همراه با حضور در بخش‌های بستری CCU , P.CCU و بخش جراحی با کارکنان و بیماران در این بخش‌ها نیز دیدار و گفتگو و شاخه‌ گل به آنان اهدا کرد.
اساتید حاضر ضمن تقدیر ازحضور رئیس جمهور و وزیر بهداشت در مرکز قلب برای آنان آرزوی توفیق کردند و در هر بخش توضیحات لازم را به آنان  ارائه دادند.
لازم به ذکر است مرکز قلب تهران در ۱۴ بهمن ۱۳۸۰ با حضور دکتر پزشکیان وزیر وقت بهداشت درمان وآموزش پزشکی افتتاح شده بود.

 

 

  • گروه خبری : حوزه ریاست,مناسبت ها
  • کد خبر : 274898
بهرام راد
تهیه کننده:

بهرام راد

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *