نوبت دهی آنلاین: 88029600
  • تاریخ انتشار : 1401/11/05 - 10:29
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 297
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

امضای تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و رسانه ای مرکز قلب تهران و صدای جمهوری اسلامی ایران

به منظور ارتقای سواد سلامت، تسهیل و دسترسی عموم جامعه به توصیه ها و نکات آموزشی و تعامل با پزشکان متخصص قلب و عروق در مدیریت و کنترل عوامل خطر بیماریهای قلبی عروقی این تفاهم نامه امضاء شد.

امضای تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و رسانه ای مرکز قلب تهران و صدای جمهوری اسلامی ایران
به گزارش روابط عمومی مرکز قلب تهران، دوشنبه 3 بهمن 1401 با حضور دکتر علی واشقانی فراهانی رئیس مرکز قلب تهران، دکتر علی بخشی زاده معاون صدای جمهوری اسلامی ایران، دکتر صدیقه اعتماد سعید مدیر رادیو سلامت، دکتر شاهید مظفری قائم مقام صدا، دکتر افسانه آیین مدیر داخلی دپارتمان پیشگیری و سید محسن اسماعیلی مدیر روابط عمومی مرکز قلب تهران، تفاهم نامه همکاری مرکز قلب تهران و صدای جمهوری اسلامی ایران امضاء شد.
رئیس مرکز قلب در خصوص این همکاری گفت: با توجه به میزان بروز شیوع بیماریهای قلبی و نیاز به ارتقاء سواد سلامت قلب و عروق همه جامعه بعنوان یک راهکار مهم در پیشگیری از بیماریهای قلبلی عروقی برای تسریع و تسهیل در اطلاع رسانی اقدامات و برنامه های علمی و اجرایی مرکز قلب و تبیین توانمندی علمی و فنی پزشکان متخصص قلب و عروق در حوزه بیماریهای قلبی نیاز به بستر مناسب برای این آگاهی سازی بود که بهترین سازوکار اجرایی،  بهره مندی از ظرفیت های رسانه ملی می باشد.
وی در ادامه گفت: راه اندازی رادیو قلب کمک شایانی در اجرایی شدن اهداف این تفاهم نامه دارد و حمایت رسانه ای برای پیشرفت های علمی بسیار حائز اهمیت است.
دکتر بخشی زاده معاون صدا هم ضمن تبریک میلاد با سعادت امام باقر علیه السلام و حلول ماه رجب، امضای این تفاهم نامه را منشأ خیر و برکت برای آحاد جامعه و حفظ سلامت آنان دانست و ظرفیت رسانه ای را با وجود پتانسیل های متعدد بعنوان پشتیبان جدی در امر اطلاع رسانی قلمداد کرد.
 
 
 
  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 227281
سید محسن اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *