نوبت دهی آنلاین: 88029600
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/17 - 09:34
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 243
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی

مدیره پرستاری، سوپروایزرها و سر پرستاران بخش های مختلف پرستاری مرکز قلب تهران با دکتر کریمی رئیس مرکز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سینا رسانه روابط عمومی مرکز قلب تهران، دوشنبه 16 مهر 1403 مرجان پرویزی مدیره جدید و معصومه دلاور مدیره پیشین پرستاری به همراه سوپروایزرها و سر پرستاران بخش های مختلف پرستاری با حضور در حوزه ریاست و نشستی صمیمی با دکتر عباسعلی کریمی رئیس این مرکز دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ابتدا دکتر کریمی به اهمیت کار پرستاری در خانواده بزرگ مرکز قلب اشاره کرد و گفت: از زمان افتتاح مرکز تا کنون لشکر بزرگ پرستاری در همه مراحل در راستای اهداف مرکز قدم برداشته است و در سختی ها و پستی بلندی هایی که در این راه وجود داشته هیچ گاه پا پس نکشیده و با همه توان و ظرفیت برای خدمت رسانی بهتر به بیماران و مراجعین قدم برداشته است.

وی اضافه کرد: پرستاران مرکز همواره بیماران و مشکلات آنها را حتی بر خانواده خود ارجح دانسته اند و اوج این ایثار و فداکاری در زمان شیوع کرونا بسیار نمود پیدا کرد و آنها توانستند با پشتکار و همدلی و با کمک دیگر واحدهای فعال در مرکز از این آزمون بزرگ هم سر بلند بیرون بیایند.

دکتر کریمی ادامه داد: توصیه من به تمام کارکنان این است که همواره اخلاق را سر لوحه کار خود قرار دهند و با خوشرویی و روی گشاده با مراجعین خصوصاً بیماران بر خورد کنند و هیچ گاه از سختی های کار نا امید نشوند و حتی زمان هایی که از کار روزانه بسیار خسته هستند لبخند روی لب داشته باشند تا مراجعین و ارباب رجوع احساس آرامش کنند.

سپس تعدادی از حاضرین در مورد مسائل و مشکلات کاری نظرات و پیشنهادات خود را بیان و خاطراتی که در طول فعالیت خود در مرکز قلب داشتند را بازگو کردند.

در پایان مراسم، رئیس مرکز قلب تهران از زحمات و خدمات معصومه دلاور مدیره قبلی پرستاری به وسیله هدایایی تقدیر و برای مسئولیت جدید وی به عنوان مشاور رئیس در امور پرستاری آرزوی توفیق کرد.

 

 

  • گروه خبری : حوزه ریاست,دفتر پرستاری,رخدادها
  • کد خبر : 280093
سید محسن اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

تصاویر

دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی دیدار مسئولان پرستاری مرکز قلب با دکتر کریمی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه