نوبت دهی آنلاین: 88029600
  • تاریخ انتشار : 1402/07/09 - 11:47
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 404
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت روز گردشگری در مرکز قلب تهران

به مناسبت 27 سپتامبر روز جهانی گردشگری این روز در مرکز قلب تهران گرامی داشته شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز قلب تهران، همزمان با روز جهانی گردشگری دکتر حسین نوید معاون توسعه منابع و مدیریت از واحد گردشگری سلامت IPD دیدن کرد و این روز را به مسئولین و کارکنان این واحد تبریک گفت.
دکتر نوید گفت: خوشبختانه واحد گردشگری سلامت مرکز قلب بعنوان یک واحد فعال و سرآمد در دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه اول گردشگری سلامت را به خود اختصاص داده و هم از نظر اعتبار دانشگاهی و هم از نظر انتفاعی دارای ارزش افزوده می باشد. وی ضمن تقدیر از مسئولین این واحد، نتایج حاصل از گردشگری سلامت را مرهون زحمات و پیگیری آنان دانست.
مسئولین واحد IPD هم از حضور دکتر نوید و یادآوری این روز تقدیر و تشکر کردند، سید محسن اسماعیلی مدیر روابط عمومی و مریم داودی بعنوان کارشناس مسئول واحد گردشگری سلامت عهده دار این مسئولیت می باشند.
سازمان جهانی گردشگری UNWTO 27 سپتامبر 5 مهر ماه را بعنوان روز جهانی گردشگری که شامل همه گردشگری های توریسم، سرمایه گذاری و سلامت می باشد را نامگذاری کرده تا با تأثیر بر جوامع، اقتصاد، فرهنگ، سیاست و سلامت بتوانند توسعه پایدار را از هر حیث رقم بزنند.
لازم به ذکر است که مرکز قلب تهران در سال 1401 رتبه اول گردشگری سلامت را با حدود جذب 1500 بیمار در دانشگاه علوم پزشکی تهران به خود اختصاص داده است.

 

 

 

  • گروه خبری : گردشگری سلامت,مناسبت ها
  • کد خبر : 247327
سید محسن اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *