نوبت دهی آنلاین: 88029600
  • تاریخ انتشار : 1402/11/25 - 09:01
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 446
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با حضور مرکز قلب تهران

دکتر سعید کریمی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن بازدید از غرفه مرکز قلب تهران با توانمندی ها و قابلیت های این مرکز در حوزه گردشگری سلامت آشنا شد.

هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با حضور مرکز قلب تهران

به گزارش روابط عمومی مرکز قلب تهران، از روز دوشنبه 23 لغایت 26 بهمن 1402 به مناسبت هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران، مرکز قلب تهران نیز به همراه تعدادی از بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران با ایجاد غرفه نمایشگاهی در این نمایشگاه حضوری فعال داشت و نسبت به معرفی خدمات و قابلیت های مرکز قلب برای بازدیدکنندگان اقدام نمود.
فیلم های معرفی مرکز  به دو زبان فارسی و انگلیسی، پمفلت ، کاتالوگ، بروشور و مجله مصور به زبان های مختلف در این غرفه نمایشگاهی پرزنت شد.
حضور اقشار مختلف و شرکت های تسهیل گر در غرفه مرکز قلب و آشنایی با خدمات این مرکز تک تخصصی در حوزه بیماری های قلبی و عروقی حائز اهمیت بود.
دکتر سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم از بازدید کنندگان غرفه مرکز قلب بود.
بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران از جمله مرکز قلب در غرفه این دانشگاه نسبت به معرفی قابلیت های درمان این دانشگاه اقدام نمودند.
سید محسن اسماعیلی مدیر روابط عمومی مرکز با اظهار رضایت از بازدید مراجعین در دو روز اول این نمایشگاه، حضور شرکت کنندگان را بسیار مفید و ارزشمند ارزیابی کرد.
مریم داودی کارشناس مسئول بیماران بین الملل مرکز قلب نیز حضور پیوسته بیمارستان مرکز قلب را در نمایشگاه های گردشگری بعنوان یک ارزش و محافظت از برند مرکز قلب عنوان کرد.
لازم به توضیح است این نمایشگاه تا روز پنجشنبه 26 بهمن 1402 از ساعت 9 لغایت 17 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران به روی علاقه مندان باز است.

  • گروه خبری : گردشگری سلامت,نمایشگاه,روابط عمومی
  • کد خبر : 259209
سید محسن اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با حضور مرکز قلب تهران هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با حضور مرکز قلب تهران هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با حضور مرکز قلب تهران هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با حضور مرکز قلب تهران هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با حضور مرکز قلب تهران هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با حضور مرکز قلب تهران هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با حضور مرکز قلب تهران هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با حضور مرکز قلب تهران هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با حضور مرکز قلب تهران هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با حضور مرکز قلب تهران هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با حضور مرکز قلب تهران