نوبت دهی آنلاین: 88029600
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/23 - 16:16
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 138
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر از ورزشکاران برتر مرکز قلب تهران

دکتر کریمی رئیس مرکز: ایجاد روحیه نشاط کارکنان با ورزش و آمادگی های جسمانی میسر می شود و اثرات ارزشمند آن برای بیماران بسیار ضروری است.

تقدیر از ورزشکاران برتر مرکز قلب تهران

به گزارش سینا رسانه روابط عمومی مرکز قلب تهران، دوشنبه 23 مهر 1403 تیم ورزشی والیبال و آمادگی جسمانی بانوان و شنای آقایان بیمارستان با رئیس مرکز قلب دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار تیم والیبال و آمادگی جسمانی بانوان مرکز قلب که رتبه اول در دانشگاه علوم پزشکی تهران را کسب کرده بودند با حضور در دفتر دکتر کریمی مورد تشویق و تقدیر ریاست قرار گرفتند.

در ابتدای جلسه رئیس مرکز قلب ضمن بیان تاریخچه ای از گذشته مرکز و توجه ویژه به امور ورزشی که از ابتدا مورد نظر بود به بیان دیدگاه های خود در ارتباط با روحیه ورزشی کارکنان پرداخت و گفت: حفظ سرمایه های انسانی از اولویت های اینجانب بوده و برای محافظت از این سرمایه با ارزش، تقویت روحیه کارکنان در قالب توجه به ورزش و امور رفاهی از اهم برنامه های مرکز خواهد بود.

وی اضافه کرد: با توجه ویژه به سلامت جسم و روح کارکنان اثرات آن را در اخلاق، برخورد با بیماران و همراهان آن می توان مشاهده کرد.

استاد کریمی با یادآوری حفظ و نگهداری مکان های ورزشی مرکز گفت: با حفظ و نگهداری و به روز رسانی باشگاه ورزشی، مجموعه استخر و زمین فوتسال زمینه ارتقاء روحیه ورزشی در کارکنان را باید افزایش دهیم و در صورت لزوم از فضاهای ورزشی دانشگاه هم استفاده کنیم.

در ادامه جلسه که با حضور امین زاده مدیره مالی، مهندس مرادیان مدیر پشتیبانی، اسدی مسئول امور عمومی و ورزشی، اسماعیلی مدیر روابط عمومی و رفاهی برگزار شده بود از تیم والیبال و آمادگی جسمانی مرکز به وسیله هدایایی تقدیر بعمل آمد.

اسامی تیم والیبال بانوان به شرح زیر است:

1-فاطمه شریف post.ccu2 ، هما اسماعیلی post.ccu6 ، طاهره شادی واحد بیمه، فیروزه اعلمی واحد بیمه، جمیله فتحی اتاق عمل و زینب اسکندری

رتبه اول امادگی جسمانی: فاطمه شریف post.ccu2 

رتبه دوم شنای دانشگاه: علی نعمتی همکار واحد امور عمومی

 

  • گروه خبری : افتخارات,حوزه ریاست,روابط عمومی
  • کد خبر : 281286
سید محسن اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

تصاویر

تقدیر از ورزشکاران برتر مرکز قلب تهران تقدیر از ورزشکاران برتر مرکز قلب تهران تقدیر از ورزشکاران برتر مرکز قلب تهران تقدیر از ورزشکاران برتر مرکز قلب تهران تقدیر از ورزشکاران برتر مرکز قلب تهران تقدیر از ورزشکاران برتر مرکز قلب تهران تقدیر از ورزشکاران برتر مرکز قلب تهران تقدیر از ورزشکاران برتر مرکز قلب تهران تقدیر از ورزشکاران برتر مرکز قلب تهران تقدیر از ورزشکاران برتر مرکز قلب تهران تقدیر از ورزشکاران برتر مرکز قلب تهران تقدیر از ورزشکاران برتر مرکز قلب تهران تقدیر از ورزشکاران برتر مرکز قلب تهران تقدیر از ورزشکاران برتر مرکز قلب تهران

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه