نوبت دهی آنلاین: 88029600
  • تاریخ انتشار : 1401/05/04 - 12:33
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 101
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آزمون شبیه سازی شده آسکی بیماری‌های قلب و عروق در مرکز قلب تهران برگزار شد

با حضور رزیدنت‌های قلب و عروق از سراسر کشور آزمون شبیه سازی شده و کارگاه مرور سریع مهارت‌های آسکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز قلب تهران، روز جمعه ۳۱ تیر ماه آزمون شبیه سازی شده آسکی با حضور ۴۹ رزیدنت‌ قلب و عروق در سایت کتابخانه دکتر عارفی مرکز قلب، برگزار شد.
پس از برگزاری آزمون کارگاه مرور سریع مهارت‌ های آسکی توسط اساتید مرکز قلب ارائه شد، دکتر مسیح تاج دینی معاون پژوهشی مرکز قلب و مسئول دفتر توسعه آموزشی، دکتر کاوه حسینی رئیس دپارتمان اورژانس مرکز قلب، دکتر محمدرضا نادریان رئیس دپارتمان پیشگیری و  دکتر مطهره حاتمی رئیس بخش بازتوانی، چهار متخصص قلب و عروق مرکز قلب تهران، نسبت به ارائه مطالب و نکات آموزشی این کارگاه یک روزه اقدام کرد.
دکتر تاج دینی در مصاحبه‌ ای با خبرنگار روابط عمومی در خصوص برگزاری این کارگاه و آزمون گفت: از همه دست اندرکاران و روابط عمومی مرکز قلب تهران که با همکاری و همیاری برای اولین بار درکشور برای برگزاری برنامه آسکی دستیاران قلب و عروق تلاش کردند قدردانی می کنم.
وی افزود: همان طور که میدانید چند سالی هست که  آزمون بورد، به روش kf برگزار می‌شود، لذا تجربه جدیدی بود و ما سعی کردیم که با این ورکشاپ، که ابتدا با آزمون شروع و سپس با کلاس‌ها وآموزشهای متنوع ادامه پیدا کرد رزیدنتهای محترم، با محیط آزمون همچنین با نکات مهم امتحان آسکی آشنا شوند و در این فرصت کمی که باقی مانده، بتوانیم به آنهاکمک کنیم.
وی در پایان گفت: به نظرمن باتوجه به اظهارات شرکت کنندگان، برنامه آزمون وکارگاه، بسیار مفید بوده و امیدوارم که برای سال‌های آتی هم بتوانیم آن را ادامه دهیم.
دکتر تاج با تشکر مجدد از همه همکاران از جمله دکتر کاوه حسینی، دکتر نادریان و دکتر حاتمی، همکاران واحد روابط عمومی ، واحد IT، واحدآموزش، امور عمومی و انتظامات که همکاری قابل توجهی دربرگزاری این آزمون داشتند، برای آنان آرزوی توفیق کرد.

  • گروه خبری : آزمون
  • کد خبر : 227633

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *