گرامیداشت روز ملی کیفیت در مرکز قلب تهران 1403
با حضور مسئولان واحدهای مختلف این روز گرامی داشته شد.
به گزارش سینا رسانه مرکز قلب تهران، یکشنبه 20 آبان 1403 به مناسبت روز ملی کیفیت با حضور مسئولان واحدهای مختلف، دورهمی دوستانه ای در سالن کنفرانس مرکز قلب تهران برگزار شد.
این مراسم با حضور دکتر مهدی مهرانی معاون درمان و آموزشی، مرجان پرویزی مدیره پرستاری، دکتر مریم آقا کوچک زاده مسئول داروخانه ها، معصومه دلاور مشاور رئیس در امور پرستاری، مریم امینی مسئول واحد مدیریت کیفیت، اعضای واحد مدیریت کیفیت و مسئولان واحد های پاراکیلینیکی، اداری، پشتیبانی و جمعی از سوپروایزران دفتر پرستاری برگزار شد.
در ابتدا مریم امینی مطالبی در خصوص تعریف کیفیت و اهمیت تعامل بین واحد ها و بخش ها و نقش کلیه پزشکان و کارکنان شاغل در بیمارستان در ارتقای کیفیت خدمات و سرآمدی بیمارستان ارائه داد.
در ادامه دکتر مهرانی ضمن تبریک روز ملی کیفیت گفت: اهمیت روز افزون ارتقای مستمر کیفیت و نقش کلیدی واحد مدیریت کیفیت بعنوان واحدی که با دریافت اطلاعات از واحد های مرتبط و آنالیز و تامین داده ها و ارائه گزارش به تیم هیئت رئیسه در تصمیم گیری های مدیریت کمک کننده می باشد بر کسی پوشیده نیست.
وی اضافه کرد: نقش تمامی مسئولان و کارکنان مرکز قلب تهران در ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین پر رنگ است.
بعد از آن مرجان پرویزی روز ملی کیفیت را تبریک گفت و ازهمکاری واحد مدیریت کیفیت با دفتر پرستاری تشکر و بر نقش روابط مناسب بین بخشها در ارتقا کیفیت خدمات تاکید کرد.
سپس معصومه دلاور نیز ضمن تبریک روز ملی کیفیت جایگاه ویژه و مناسب مرکز قلب در حیطه اعتبار بخشی را یادآور شده و آن را نتیجه تلاش و همکاری تمامی واحد ها در کنار واحد مدیریت کیفیت دانست.
در ادامه کلیپی با موضوع نقش تمامی واحد ها در ارتقا کیفیت خدمات مرکز قلب پخش شد و حاضرین دقایقی در رابطه با تجربیات، خاطرات و اتفاقات پیش آمده حول محور اعتبار بخشی در گذشته و چالش های موجود در جهت ارتقای مستمر کیفیت به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.
ارسال نظر