
مدیر روابط عمومی مرکز قلب تهران: سید محسن اسماعیلی
این واحد در طبقه همکف ساختمان مرکز قلب تهران قرار گرفته است.
تلفن: 69-88029600-021
- سیاستگذاری، برنامهریزی و کاربرد شیوهها و برنامههای مناسب برای انعکاس اهداف، سیاستها،فعالیتها، برنامهها و مواضع بیمارستان به مخاطبان
- گردآوری، جمعبندی و تحلیل نظرها و دیدگاههای نخبگان و رسانهها در زمینه فعالیتهای بیمارستان و ارائه آن به مدیریت
- تلاش برای تقویت هرچه بیشتر روحیه تفاهم بین کارکنان و مدیران و همیت سازمانی و زمینهسازیبرای برقراری ارتباطات بین آنان
- اعلان مواضع بیمارستان
- عضویت و شرکت در جلسههای مهم بیمارستان به منظور آگاهی از سیاستها، خط مشیها، برنامهها وروند فعالیتها و نیز آگاهی از نتایج سایر نشستها و گردهماییها و جلسهها
- تدوین "تقویم جامع ارتباطات سازمانی" در قالب ملاقات ها و بازدیدهای مسئولان سازمان باشخصیت های حقیقی و حقوقی، کارکنان و اقشار مختلف مردم با هدف تداوم و گسترش اصولی وتلطیف روابط و تنظیم افکار عمومی
- تدارک تمهیدات و اقدامات لازم برای راهنمایی ارباب رجوع و تسهیل دسترسی به مراکز و مسئولان بیمارستان
- برنامهریزی و اطلاعرسانی به مردم درباره عملکرد بیمارستان به انگیزه تنویر افکار عمومی
- تدوین برنامه سالانه مصاحبههای مسئولان سازمان با مطبوعات، متناسب با اولویتهای بیمارستان ونیازهای افکار عمومی
- تهیه و تنظیم اطلاعات پایهای از سازمان برای ارائه به مراجعان و میهمانان بیمارستان به زبانهای مختلف
- مشارکت در برگزاری سمینارها و گردهمایی تخصصی و عمومی بیمارستان
- پوشش تبلیغی ساختمان ها و فضاهای عمومی بیمارستان در گرامیداشت ایام و مناسبتهای ویژه
- تدوین و اجرای طرح جامع تبلیغات برای فضاسازی فرهنگی - تبلیغی در ساختمانها و محوطهها
- مدیریت نمایشگاهها (سالانه، دایمی و ...) در خارج و داخل بیمارستان
- طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی برای اهدا به مخاطبان
- تهیه، تدوین و اجرای تقویم مراسم داخل بیمارستان
- تولید و سفارش ساخت آگهیهای تلویزیونی و فیلمهای مورد نیاز برای تبلیغ عملکرد و مستندسازی بیمارستان
- تدوین کتب، جزوهها و تهیه مواد انتشاراتی به منظور معرفی بیمارستان
- گردآوری و نشر اطلاعات و اخبار و گزارشهای مربوط به سیاستها، فعالیتها، طرحها و برنامهها; باشیوهها و قالب های مؤثر و مناسب
- تدوین و انتشار خلاصه عملکرد سالانه سازمان برای ارائه به افکار عمومی
- انتشار نشریه داخلی و برون سازمانی بیمارستان
- تهیه گزارشهای تحلیلی ادواری (ماهانه/فصلی/سالانه) از افکار عمومی داخل و خارج از بیمارستان برایارائه به مدیریت
- نقد و بررسی بازتاب فعالیت های بیمارستان در نظر اقشار مردم بویژه نخبگان، رسانهها و دستگاه ها از یک سو و مدیران و کارکنان از سوی دیگر و ارائه گزارش آن به مدیریت
- سنجش افکار عمومی درون سازمانی به منظور بازیابی مسائل و ارائه راهکارهای مناسب به مدیریت
- طراحی و اجرای نظام گردآوری پیشنهادهای کارکنان به منظور ترغیب کارکنان به مشارکت هرچهمؤثرتر در بهبود جریان امور بیمارستان
- پژوهش و برنامهریزی
- تهیه گزارش های عملکرد دورهای از فعالیت های روابط عمومی
- نوآوری، خلاقیت و طراحی فعالیت های جدید در قلمرو وظایف روابط عمومی
- نظارت و ارزیابی فعالیت ها و اعمال نتایج حاصل در برنامهها و فعالیت های آتی
- طراحی و برنامهریزی برای ارتقاء کلیه اموریکه به رشد کمی و کیفی ارتباط و همدلی بین بیمارستان ومردم و دستگاه ها و مدیران و کارکنان با یکدیگر بیانجامد
روابط عمومی مرکز قلب تهران در افق آینده خود در نظر دارد با استفاده از فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی و استفاده به روز از روابط عمومی الکترونیک با اطلاع رسانی به موقع و شفاف و دقیق تعامل سازنده و بهرهگیری از نیروی انسانی متخصص با روحیه خودباوری، پشتکار و صداقت به عنوان نهاد ارتباطی و اطلاعرسانی کارآمد به گونهای عمل کند که به عنوان مرجع اطلاعرسانی و ارتباطی مرکز، در زمره روابط عمومی های برتر بیمارستان ها و سازمان های تابعه وزارت بهداشت دست یابد.