
معرفی
مدیر روابط عمومی مرکز قلب تهران: سید محسن اسماعیلی
این واحد در طبقه همکف ساختمان مرکز قلب تهران قرار گرفته است.
تلفن: 69-88029600-021
ماموریت
- سیاستگذاری، برنامهریزی و کاربرد شیوهها و برنامههای مناسب برای انعکاس اهداف، سیاستها،فعالیتها، برنامهها و مواضع بیمارستان به مخاطبان
- گردآوری، جمعبندی و تحلیل نظرها و دیدگاههای نخبگان و رسانهها در زمینه فعالیتهای بیمارستان و ارائه آن به مدیریت
- تلاش برای تقویت هرچه بیشتر روحیه تفاهم بین کارکنان و مدیران و همیت سازمانی و زمینهسازیبرای برقراری ارتباطات بین آنان
- اعلان مواضع بیمارستان
- عضویت و شرکت در جلسههای مهم بیمارستان به منظور آگاهی از سیاستها، خط مشیها، برنامهها وروند فعالیتها و نیز آگاهی از نتایج سایر نشستها و گردهماییها و جلسهها
- تدوین "تقویم جامع ارتباطات سازمانی" در قالب ملاقات ها و بازدیدهای مسئولان سازمان باشخصیت های حقیقی و حقوقی، کارکنان و اقشار مختلف مردم با هدف تداوم و گسترش اصولی وتلطیف روابط و تنظیم افکار عمومی
- تدارک تمهیدات و اقدامات لازم برای راهنمایی ارباب رجوع و تسهیل دسترسی به مراکز و مسئولان بیمارستان
- برنامهریزی و اطلاعرسانی به مردم درباره عملکرد بیمارستان به انگیزه تنویر افکار عمومی
- تدوین برنامه سالانه مصاحبههای مسئولان سازمان با مطبوعات، متناسب با اولویتهای بیمارستان ونیازهای افکار عمومی
- تهیه و تنظیم اطلاعات پایهای از سازمان برای ارائه به مراجعان و میهمانان بیمارستان به زبانهای مختلف
- مشارکت در برگزاری سمینارها و گردهمایی تخصصی و عمومی بیمارستان
- پوشش تبلیغی ساختمان ها و فضاهای عمومی بیمارستان در گرامیداشت ایام و مناسبتهای ویژه
- تدوین و اجرای طرح جامع تبلیغات برای فضاسازی فرهنگی - تبلیغی در ساختمانها و محوطهها
- مدیریت نمایشگاهها (سالانه، دایمی و ...) در خارج و داخل بیمارستان
- طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی برای اهدا به مخاطبان
- تهیه، تدوین و اجرای تقویم مراسم داخل بیمارستان
- تولید و سفارش ساخت آگهیهای تلویزیونی و فیلمهای مورد نیاز برای تبلیغ عملکرد و مستندسازی بیمارستان
- تدوین کتب، جزوهها و تهیه مواد انتشاراتی به منظور معرفی بیمارستان
- گردآوری و نشر اطلاعات و اخبار و گزارشهای مربوط به سیاستها، فعالیتها، طرحها و برنامهها; باشیوهها و قالب های مؤثر و مناسب
- تدوین و انتشار خلاصه عملکرد سالانه سازمان برای ارائه به افکار عمومی
- انتشار نشریه داخلی و برون سازمانی بیمارستان
- تهیه گزارشهای تحلیلی ادواری (ماهانه/فصلی/سالانه) از افکار عمومی داخل و خارج از بیمارستان برایارائه به مدیریت
- نقد و بررسی بازتاب فعالیت های بیمارستان در نظر اقشار مردم بویژه نخبگان، رسانهها و دستگاه ها از یک سو و مدیران و کارکنان از سوی دیگر و ارائه گزارش آن به مدیریت
- سنجش افکار عمومی درون سازمانی به منظور بازیابی مسائل و ارائه راهکارهای مناسب به مدیریت
- طراحی و اجرای نظام گردآوری پیشنهادهای کارکنان به منظور ترغیب کارکنان به مشارکت هرچهمؤثرتر در بهبود جریان امور بیمارستان
- پژوهش و برنامهریزی
- تهیه گزارش های عملکرد دورهای از فعالیت های روابط عمومی
- نوآوری، خلاقیت و طراحی فعالیت های جدید در قلمرو وظایف روابط عمومی
- نظارت و ارزیابی فعالیت ها و اعمال نتایج حاصل در برنامهها و فعالیت های آتی
- طراحی و برنامهریزی برای ارتقاء کلیه اموریکه به رشد کمی و کیفی ارتباط و همدلی بین بیمارستان ومردم و دستگاه ها و مدیران و کارکنان با یکدیگر بیانجامد
چشم انداز
روابط عمومی مرکز قلب تهران در افق آینده خود در نظر دارد با استفاده از فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی و استفاده به روز از روابط عمومی الکترونیک با اطلاع رسانی به موقع و شفاف و دقیق تعامل سازنده و بهرهگیری از نیروی انسانی متخصص با روحیه خودباوری، پشتکار و صداقت به عنوان نهاد ارتباطی و اطلاعرسانی کارآمد به گونهای عمل کند که به عنوان مرجع اطلاعرسانی و ارتباطی مرکز، در زمره روابط عمومی های برتر بیمارستان ها و سازمان های تابعه وزارت بهداشت دست یابد.
مطالب اخیر
14مهر ماه 1404
برگزاری سمینار یک روزه میکروب شناسی بالینی در مرکز قلب تهران
دکتر برومند: ارتباط بین بخشهای بالینی و آزمایشگاه منجر به ارائه خدمات با کیفیت به بیماران میشود.
9مهر ماه 1404
دیدار مسئولان واحدهای اداری با رئیس مرکز قلب تهران
دیدار مسئولان واحدهای اداری با رئیس مرکز قلب تهران به مناسبت سالگرد انتصاب دکتر عباسعلی کریمی به ریاست این مرکز صورت پذیرفت.
9مهر ماه 1404
گفت و گو با دکتر عباسعلی کریمی در سالگرد انتصاب به عنوان رئیس مرکز قلب تهران
دکتر کریمی گفت: امروز هم در قسمت پرستاری و هم در اداری و در قسمت خدمات و پشتیبانی بیمارستان نیروهایی داریم که به شدت به بیمارستان عشق میورزند و مسئولیت پذیر هستند، بر روی اسم مرکز قلب تهران احساس و تعصب دارند و به نظر من، خدمت کردن به این کارکنان هم یکی از افتخارات خود من است.
7مهر ماه 1404
پیام رئیس مرکز قلب دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت روز جهانی قلب
دکتر عباسعلی کریمی رئیس مرکز قلب تهران به مناسبت روز جهانی قلب در پیامی منتشر کرد. "هیچ ضربان قلبی را از دست ندهید"و "قلب تو شایسته توجه است" دو پیام مهم این روز است.
5مهر ماه 1404
مراسم معارفه رزیدنتهای جدید مرکز قلب تهران
با حضور دکتر عباسعلی کریمی رئیس، معاونان و تعدادی از اساتید مرکز قلب تهران مراسم معارفه رزیدنتهای جدید این مرکز انجام شد.
26شهریور ماه 1404
سونامی بیماریهای قلبی تا ۱۵ سال آینده
دکتر صادقیان: مرگ «امید جهان» خواننده نام آشنا، به دلیل سکته قلبی بهانه ای شد تا بار دیگر این موضوع در جامعه مطرح شود.
26شهریور ماه 1404
چهار بخش نمونه آموزشی مرکز قلب تهران معرفی شدند
با حضور معاون درمان مرکز، مدیر پرستاری و برخی مدیران اداری از بخشهایIcuoh1، Pccu6 ، ccu2 و جراحی 1 تقدیر به عمل آمد.
11شهریور ماه 1404
سه بخش نمونه مرکز قلب تهران معرفی شدند
با حضور معاون درمان و مدیر پرستاری از بخشهای پست سی سی یو5، جراحی ۲ و سی سی یو4 تجلیل و قدردانی شد
1شهریور ماه 1404
دیدار مترون، سرپرستاران بخش ها، استف ها و مسئولین اداری با رئیس مرکز قلب تهران
امروز شنبه اول شهریور ماه 1404 مترون، سرپرستاران بخش ها، استف ها و مسئولین واحد های اداری در سه جلسه جداگانه و دوستانه با دکتر عباسعلی کریمی دیدار و گفتگوی صمیمانه ای داشتند و روز پزشک را به رئیس مرکز قلب تهران تبریک گفتند.