نوبت دهی آنلاین: 88029600
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
1402/11/13
سمپوزیوم یک روزه پیشگیری ، مدیریت و درمان فشار خون

سمپوزیوم یک روزه پیشگیری، مدیریت و درمان فشار خون در مرکز قلب تهران برگزار می شود.

سمپوزیوم یک روزه پیشگیری ، مدیریت و درمان فشار خون
برگزاری سمپوزیوم یک روزه پیشگیری، مدیریت و درمان فشار خون در روز جمعه ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ ظهر، توسط بیمارستان مرکز قلب تهران و با همکاری سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران و معاونت بهداشت و معاونت پرستاری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و انجمن پزشکان عمومی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
در این سمپوزیوم یک روزه، شیوع فشار خون در ایران و جهان بر اساس آخرین آمار و اهمیت پیشگیری، غربالگری و خود مراقبتی فشار خون و نحوه اندازه گیری آن در گروه های پر خطر، مراقبت های تغذیه ای و برنامه های ورزشی بیماران دارای فشار خون بالا مرور خواهد شد.
میزبانی این سمپوزیوم را بیمارستان مرکز قلب تهران بر عهده خواهد داشت و از این مرکز، دکتر محمد حسن قاسمی و دکتر سجاد احمدی به ترتیب دبیر علمی و دبیر اجرایی سمپوزیوم می ­باشند. و سخنران ها شامل دکتر علی واشقانی فراهانی رئیس بیمارستان مرکز قلب تهران و دکتر فرزاد مسعود کبیر رئیس پژوهشکده قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر هاله اشرف معاون پژوهشی بیمارستان مرکز قلب تهران، دکتر محمد حسن قاسمی رئیس دپارتمان پیشگیری از بیماری های قلب و عروق و دکتر رضا مظاهری رئیس بازتوانی مرکز قلب تهران و ..‌. می باشند.
شرکت در این سمپوزیوم برای علاقمندان آزاد و رایگان است.
گروهای هدف این سمپوزیوم پزشکان عمومی، پرستاران و ماماها و کارشناسان حوزه سلامت می باشند.
علاقه مندان به شرکت می توانند از طریق اطلاع رسانی پوستر و ثبت نام در دوره به سایت مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی زیر مراجعه نموده شناسه برنامه ۲۱۰۶۹۱ را جستجو کرده و اقدام به ثبت نام نمایند.
پوستر
 
 
مطالعه بیشتر
تنظیمات پس زمینه