نوبت دهی آنلاین: 88029600
  • تاریخ انتشار : 1401/09/23 - 08:36
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 267
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انجام پنج عمل اینترونشن پیشرفته ظرف دو روز در مرکز قلب تهران

انجام سه عمل نصب تاوی با دریچه های مختلف، و نصب دو میترا کلیپ در دو روز متوالی، رکورد تازه ای از فعالیتهای فوق تخصصی مرکز قلب تهران را رقم زد.

انجام پنج عمل اینترونشن پیشرفته ظرف دو روز در مرکز قلب تهران

به گزارش روابط عمومی مرکز قلب تهران، روزهای یکشنبه و دوشنبه 13 و14 آذر، حجم اینترونشن های نوین استراکچرال دریچه ای، در مرکز قلب و نتایج خوب آن با سه تاوی با دریچه های مختلف در یک روز و دو میتراکلیپ در روز دیگر، نشان از بلوغ این فعالیت های فوق تخصصی جهانی در مرکز قلب را داشت که در کشور و حتی اکثر کشورهای منطقه، کم نظیر و برجسته است.
این مهم در مرکزی دانشگاهی و ریفرال که میزبان فلوهای advance از کشور، علاوه بر فلوهای روتین خود می باشد، بسیار پسندیده و از وظایف اصلی آن است که امیدوار است، مسئولین علمی کشور و وزارتخانه بیشتر به آن بپردازند و اساتید  بیشتری از سایر بیمارستانهای دانشگاه نیز مشارکت و همکاری کنند و از کشور و منطقه نیز آموزشگیران بیشتری داوطلب شوند.
روابط عمومی مرکز قلب تهران لازم می داند ازهمه اساتید گروه اینترونشن، اکو، جراحی قلب و بیهوشی که در این مهم در غالب Heart team  همراه بودند و مشاوران نارسایی قلب، EPS، خصوصا همکاران این فعالیت مهم، دکتر صاحب جمع، دکتر سالاری فر، دکتر آقاجانی، دکتر ثابت، دکتر جناب، دکتر شیرزاد، دکتر برخورداری و دکتر ظروفیان وهمچنین سایرعزیزان و کارکنان بخش کت لب، که در این عمل ها همکاری داشتند، بصورت ویژه تقدیر و تشکر کند.
قابل ذکر است امروز چهارشنبه، این دو بیمار redo قبلی، که اکنون با تاوی و میتراکلیپ موفق و کاملا سرحال، آماده ترخیص بودند، این موفقیت را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور تبریک میگوییم.
انعکاس توانمندیهای دانشگاه  میتواند زحمات اساتید آن را بیشتر در کشور منعکس کند .

 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 223265
بهرام راد
تهیه کننده:

بهرام راد

انجام پنج عمل اینترونشن پیشرفته ظرف دو روز در مرکز قلب تهران انجام پنج عمل اینترونشن پیشرفته ظرف دو روز در مرکز قلب تهران انجام پنج عمل اینترونشن پیشرفته ظرف دو روز در مرکز قلب تهران انجام پنج عمل اینترونشن پیشرفته ظرف دو روز در مرکز قلب تهران

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *