نوبت دهی آنلاین: 88029600
Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1401/12/23 - 12:57
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 485
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

از وب سایت جدید مرکز قلب تهران و پژوهشکده قلب و عروق رونمایی شد

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، رئیس مرکز قلب، روسای بیمارستان‌ها و معاونین دانشگاه از وب سایت یکپارچه مرکز قلب، چند بیمارستان و معاونت های دانشگاه رونمایی شد.

از وب سایت جدید مرکز قلب تهران و پژوهشکده قلب و عروق رونمایی شد دکتر ماشااله ترابی,دکتر حسین قناعتی,دکتر علی واشقانی فراهانی,,

به گزارش روابط عمومی مرکز قلب تهران، روز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ در محل دانشگاه علوم پزشکی تهران و با حضور دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه، دکترعلی واشقانی فراهانی رئیس مرکز قلب تهران، دکتر حسین نوید معاون درمان و توسعه منابع، دکتر ماشاالله ترابی رئیس روابط عمومی، روسای بیمارستان های فارابی، شریعتی، معاونت ها و روسای ادارات دانشگاه علوم پزشکی تهران از وب سایت جدید و یکپارچه بیمارستان های دانشگاه منجمله مرکز قلب تهران رونمایی و به بهره برداری رسید.
در این مراسم دکتر قناعتی رئیس دانشگاه تاثیر رسانه ها را در دنیای شتابان تحولات، بسیار با اهمیت اعلام کرد. وی آگاهی جامعه و پیشرفت حاصل از فعالیت های دانشگاه را در گرو انتشار اخبار و اطلاع رسانی دستاوردهای دانشگاه به آنها دانست.
ایشان کاربرد رسانه‌ها را علاوه بر تقویت و ارتقاء دانش و آموزش به آحاد جامعه در تغییر نگرش مردم تاثیرگذار دانست. دکتر ترابی رئیس روابط عمومی دانشگاه هم از زندگی دوم مردم در فضای مجازی نام برد و از مدیریت شهرت و تصویر به عنوان دستور کار مهم دانشگاه یاد کرد. ایشان از طراحی وبسایت یکپارچه دانشگاه با نظر سنجی اساتید، مدیران و هیئت علمی نامبرد، وی جایگاه دانشگاه را در سایت قدیم با توجه به یکپارچه نبودن وبسایت‌ها بسیار پایین ارزیابی کرد و در نظام رتبه بندی کم تاثیر دانست. در ادامه مراسم با رونمایی از وب سایت جدید مرکز قلب تهران و پژوهشکده قلب و عروق ادامه پیدا کرد و با حضور رئیس دانشگاه رئیس مرکز قلب تهران و روسای بیمارستان‌ها معاونین و مدیران از سایت های یاد شده رونمایی و از همکاران روابط عمومی که در بروز راست رسانی سایت ها خدمات ارزنده‌ای داشتند تقدیر و تشکر به عمل آمد، از آقای بهرام راد همکار بخش سایت مرکز قلب تهران به وسیله لوح تقدیر قدردانی شد.

  • گروه خبری : همایش,حوزه ریاست
  • کد خبر : 231760
سید محسن اسماعیلی
Author:

سید محسن اسماعیلی

تصاویر

از وب سایت جدید مرکز قلب تهران و پژوهشکده قلب و عروق رونمایی شد از وب سایت جدید مرکز قلب تهران و پژوهشکده قلب و عروق رونمایی شد از وب سایت جدید مرکز قلب تهران و پژوهشکده قلب و عروق رونمایی شد از وب سایت جدید مرکز قلب تهران و پژوهشکده قلب و عروق رونمایی شد از وب سایت جدید مرکز قلب تهران و پژوهشکده قلب و عروق رونمایی شد از وب سایت جدید مرکز قلب تهران و پژوهشکده قلب و عروق رونمایی شد از وب سایت جدید مرکز قلب تهران و پژوهشکده قلب و عروق رونمایی شد از وب سایت جدید مرکز قلب تهران و پژوهشکده قلب و عروق رونمایی شد از وب سایت جدید مرکز قلب تهران و پژوهشکده قلب و عروق رونمایی شد از وب سایت جدید مرکز قلب تهران و پژوهشکده قلب و عروق رونمایی شد از وب سایت جدید مرکز قلب تهران و پژوهشکده قلب و عروق رونمایی شد از وب سایت جدید مرکز قلب تهران و پژوهشکده قلب و عروق رونمایی شد از وب سایت جدید مرکز قلب تهران و پژوهشکده قلب و عروق رونمایی شد از وب سایت جدید مرکز قلب تهران و پژوهشکده قلب و عروق رونمایی شد

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Theme settings