برگزاری آزمون پایانی بخش الکتروفیزیولوژی در مرکز قلب تهران
این آزمون با هدف سنجش سطح توانایی دستیاران رشته الکتروفیزیولوژی برگزار شد.
مصاحبه مدیر برنامه ریزی منابع مالی، بودجه و پایش عملکرد مرکز قلب تهران
محمدعلی صفری در مصاحبه ای با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره برنامه ریزی منابع مالی، بودجه و پایش عملکرد در مرکز قلب تهران صحبت کرد.
برگزاری راند مدیریتی ایمنی بیمار در مرکز قلب تهران
دکتر فراهانی : ایمنی بیمار از اولویت های مهم مرکز قلب تهران به شمار می رود
برگزاری سومین جلسه هماهنگی یازدهمین کنگره سالیانه مرکز قلب تهران
این جلسه با حضور اساتید، مسئولین مرکز قلب تهران و برگزار کنندگان این کنگره در سالن آموزشی مرکز قلب برگزار شد.
مصاحبه دکتر یاسر جناب پیرامون درمانهای نوین گرفتگی عروق قلبی
دکتر یاسر جناب متخصص قلب و فلوشیپ اینترونشن و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران در مصاحبه با رادیو سلامت، پیرامون درمانهای نوین گرفتگی عروق قلبی صحبت کرد.
نشست صمیمی رئیس مرکز قلب تهران با کانون فرهنگی هنری مجریان رسانه های دیداری کشور
در این نشست طرفین خواستار همکاری مشترک و ارائه خدمات غربالگری و پیشگیری از بیماری های قلب و عروق به اعضای کانون مجریان شدند.
دومین جشنواره پژوهشی پژوهشکده بیماری های قلب و عروق
دکتر قناعتی: با شایسته سالاری، شفاف سازی، قانون مداری و انتخاب مدیران شایسته به پیشرفت می رسیم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در دومین جشنواره پژوهشی پژوهشکده بیماری های قلب و عروق تاکید کرد با شایسته سالاری، شفاف سازی، قانون مداری و انتخاب مدیران شایسته به پیشرفت می رسیم.
همایش گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران در مرکز قلب تهران برگزار شد
دکتر فراهانی رئیس مرکز قلب تهران: حفظ عزت ملی هدف بزرگ ماست چرا که ۴۰ سال قبل از پزشکان خارجی برای درمان بیماران دعوت میشد ولی هم اکنون در سراسر کشور به اوج خدمت رسانی به بیماران خارجی هستیم و این به معنی حقیقی کلمه حفظ عزت ملی است.
روز نقلیه در مرکز قلب تهران گرامی داشته شد
به مناسبت 26 آذر روز حمل و نقل این روز با حضور معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع در واحد نقلیه گرامی داشته شد.
گرامیداشت 15 آذر روز حسابدار در مرکز قلب تهران
دکتر فراهانی: پس از لطف الهی من به تلاش های واحد امور مالی پشت گرم هستم و امیدوارم با قدم های مثبتی که در مجموعه بیمارستان به انجام می رسد بتوانیم رضایت مندی بیشتری را در بیماران و هم پرسنل ایجاد کنیم.