
معرفی
مدیر روابط عمومی مرکز قلب تهران: سید محسن اسماعیلی
این واحد در طبقه همکف ساختمان مرکز قلب تهران قرار گرفته است.
تلفن: 69-88029600-021
ماموریت
- سیاستگذاری، برنامهریزی و کاربرد شیوهها و برنامههای مناسب برای انعکاس اهداف، سیاستها،فعالیتها، برنامهها و مواضع بیمارستان به مخاطبان
- گردآوری، جمعبندی و تحلیل نظرها و دیدگاههای نخبگان و رسانهها در زمینه فعالیتهای بیمارستان و ارائه آن به مدیریت
- تلاش برای تقویت هرچه بیشتر روحیه تفاهم بین کارکنان و مدیران و همیت سازمانی و زمینهسازیبرای برقراری ارتباطات بین آنان
- اعلان مواضع بیمارستان
- عضویت و شرکت در جلسههای مهم بیمارستان به منظور آگاهی از سیاستها، خط مشیها، برنامهها وروند فعالیتها و نیز آگاهی از نتایج سایر نشستها و گردهماییها و جلسهها
- تدوین "تقویم جامع ارتباطات سازمانی" در قالب ملاقات ها و بازدیدهای مسئولان سازمان باشخصیت های حقیقی و حقوقی، کارکنان و اقشار مختلف مردم با هدف تداوم و گسترش اصولی وتلطیف روابط و تنظیم افکار عمومی
- تدارک تمهیدات و اقدامات لازم برای راهنمایی ارباب رجوع و تسهیل دسترسی به مراکز و مسئولان بیمارستان
- برنامهریزی و اطلاعرسانی به مردم درباره عملکرد بیمارستان به انگیزه تنویر افکار عمومی
- تدوین برنامه سالانه مصاحبههای مسئولان سازمان با مطبوعات، متناسب با اولویتهای بیمارستان ونیازهای افکار عمومی
- تهیه و تنظیم اطلاعات پایهای از سازمان برای ارائه به مراجعان و میهمانان بیمارستان به زبانهای مختلف
- مشارکت در برگزاری سمینارها و گردهمایی تخصصی و عمومی بیمارستان
- پوشش تبلیغی ساختمان ها و فضاهای عمومی بیمارستان در گرامیداشت ایام و مناسبتهای ویژه
- تدوین و اجرای طرح جامع تبلیغات برای فضاسازی فرهنگی - تبلیغی در ساختمانها و محوطهها
- مدیریت نمایشگاهها (سالانه، دایمی و ...) در خارج و داخل بیمارستان
- طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی برای اهدا به مخاطبان
- تهیه، تدوین و اجرای تقویم مراسم داخل بیمارستان
- تولید و سفارش ساخت آگهیهای تلویزیونی و فیلمهای مورد نیاز برای تبلیغ عملکرد و مستندسازی بیمارستان
- تدوین کتب، جزوهها و تهیه مواد انتشاراتی به منظور معرفی بیمارستان
- گردآوری و نشر اطلاعات و اخبار و گزارشهای مربوط به سیاستها، فعالیتها، طرحها و برنامهها; باشیوهها و قالب های مؤثر و مناسب
- تدوین و انتشار خلاصه عملکرد سالانه سازمان برای ارائه به افکار عمومی
- انتشار نشریه داخلی و برون سازمانی بیمارستان
- تهیه گزارشهای تحلیلی ادواری (ماهانه/فصلی/سالانه) از افکار عمومی داخل و خارج از بیمارستان برایارائه به مدیریت
- نقد و بررسی بازتاب فعالیت های بیمارستان در نظر اقشار مردم بویژه نخبگان، رسانهها و دستگاه ها از یک سو و مدیران و کارکنان از سوی دیگر و ارائه گزارش آن به مدیریت
- سنجش افکار عمومی درون سازمانی به منظور بازیابی مسائل و ارائه راهکارهای مناسب به مدیریت
- طراحی و اجرای نظام گردآوری پیشنهادهای کارکنان به منظور ترغیب کارکنان به مشارکت هرچهمؤثرتر در بهبود جریان امور بیمارستان
- پژوهش و برنامهریزی
- تهیه گزارش های عملکرد دورهای از فعالیت های روابط عمومی
- نوآوری، خلاقیت و طراحی فعالیت های جدید در قلمرو وظایف روابط عمومی
- نظارت و ارزیابی فعالیت ها و اعمال نتایج حاصل در برنامهها و فعالیت های آتی
- طراحی و برنامهریزی برای ارتقاء کلیه اموریکه به رشد کمی و کیفی ارتباط و همدلی بین بیمارستان ومردم و دستگاه ها و مدیران و کارکنان با یکدیگر بیانجامد
چشم انداز
روابط عمومی مرکز قلب تهران در افق آینده خود در نظر دارد با استفاده از فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی و استفاده به روز از روابط عمومی الکترونیک با اطلاع رسانی به موقع و شفاف و دقیق تعامل سازنده و بهرهگیری از نیروی انسانی متخصص با روحیه خودباوری، پشتکار و صداقت به عنوان نهاد ارتباطی و اطلاعرسانی کارآمد به گونهای عمل کند که به عنوان مرجع اطلاعرسانی و ارتباطی مرکز، در زمره روابط عمومی های برتر بیمارستان ها و سازمان های تابعه وزارت بهداشت دست یابد.
مطالب اخیر
1فروردین ماه 1404
بازدید نوروزی دکتر کریمی از بخش های مختلف مرکز قلب تهران
رئیس مرکز قلب تهران، روز اول فروردین از بخش ها و واحدهای مختلف مرکز قلب دیدن و با تبریک سال نو به کارکنان خسته نباشید گفت.
30اسفند ماه 1403
پیام نوروزی رئیس مرکز قلب تهران به مناسبت آغاز سال 1404
دکتر کریمی به مناسبت آغاز سال 1404 پیام تبریکی خطاب به خانواده بزرگ مرکز قلب تهران بیان کرد.
28اسفند ماه 1403
نشست پایان سال پزشکان عمومی و دندانپزشکان با رئیس مرکز قلب تهران
دکتر کریمی در نشستی صمیمانه با پزشکان عمومی و دندانپزشکان شاغل در مرکز قلب دیدار و گفتگو کرد.
28اسفند ماه 1403
نشست پایان سال فلوشیپ ها و رزیدنت ها با رئیس مرکز قلب تهران
دکتر کریمی گفت: اینجانب با تجربه ای که در طی دو دوره رزیدنتی داشتم با توجه به سختی هایی که دارد هم از نظر علمی و هم از نظر پیدا کردن دوستان جدید بسیار ارزشمند است.
27اسفند ماه 1403
نشست پایان سال مسئولین واحدهای اداری با رئیس مرکز قلب تهران
دکتر کریمی: کار تیمی، همراهی و هماهنگی بخشهای اداری پشتیبانی، با بخش درمان یکی از عوامل موفقیت مجموعهها است و در مرکز قلب این اتحاد و اتفاق نظر باعث رشد، تعالی و سربلندی خانواده بزرگ مرکز قلب تهران است.
27اسفند ماه 1403
نشست پایان سال استف های پرستاری با رئیس مرکز قلب تهران
با حضور رئیس مرکز قلب، معاون آموزش و درمان، مدیره پرستاری و استف های پرستاری این دیدار انجام شد.
27اسفند ماه 1403
نشست مترون و سوپروایزرهای دفتر پرستاری با رئیس مرکز قلب تهران
رئیس مرکز قلب، ارتباط حسنه ریاست با مترون بیمارستان در همه ادوار را از محاسن دفتر پرستاری بیان کرد.
26اسفند ماه 1403
نشست پایان سال سرپرستاران با دکتر کریمی رئیس مرکز قلب تهران
در این دیدار دکتر کریمی گفت: سرمایه اجتماعی ارزشمندترین دارایی هر مجموعه است و سرمایه انسانی هم یکی از همین سرمایههای اجتماعی است که اولویت اول من در هر زمان میباشد.
26اسفند ماه 1403
نشست پایان سال اورژانس با حضور سرزده دکتر کریمی رئیس مرکز قلب تهران
مراسم افطاری و نشست پایان سال اورژانس مرکز قلب طبق سنوات گذشته در سالن آموزش برگزار شد.