
معرفی
مدیر روابط عمومی مرکز قلب تهران: سید محسن اسماعیلی
این واحد در طبقه همکف ساختمان مرکز قلب تهران قرار گرفته است.
تلفن: 69-88029600-021
ماموریت
- سیاستگذاری، برنامهریزی و کاربرد شیوهها و برنامههای مناسب برای انعکاس اهداف، سیاستها،فعالیتها، برنامهها و مواضع بیمارستان به مخاطبان
- گردآوری، جمعبندی و تحلیل نظرها و دیدگاههای نخبگان و رسانهها در زمینه فعالیتهای بیمارستان و ارائه آن به مدیریت
- تلاش برای تقویت هرچه بیشتر روحیه تفاهم بین کارکنان و مدیران و همیت سازمانی و زمینهسازیبرای برقراری ارتباطات بین آنان
- اعلان مواضع بیمارستان
- عضویت و شرکت در جلسههای مهم بیمارستان به منظور آگاهی از سیاستها، خط مشیها، برنامهها وروند فعالیتها و نیز آگاهی از نتایج سایر نشستها و گردهماییها و جلسهها
- تدوین "تقویم جامع ارتباطات سازمانی" در قالب ملاقات ها و بازدیدهای مسئولان سازمان باشخصیت های حقیقی و حقوقی، کارکنان و اقشار مختلف مردم با هدف تداوم و گسترش اصولی وتلطیف روابط و تنظیم افکار عمومی
- تدارک تمهیدات و اقدامات لازم برای راهنمایی ارباب رجوع و تسهیل دسترسی به مراکز و مسئولان بیمارستان
- برنامهریزی و اطلاعرسانی به مردم درباره عملکرد بیمارستان به انگیزه تنویر افکار عمومی
- تدوین برنامه سالانه مصاحبههای مسئولان سازمان با مطبوعات، متناسب با اولویتهای بیمارستان ونیازهای افکار عمومی
- تهیه و تنظیم اطلاعات پایهای از سازمان برای ارائه به مراجعان و میهمانان بیمارستان به زبانهای مختلف
- مشارکت در برگزاری سمینارها و گردهمایی تخصصی و عمومی بیمارستان
- پوشش تبلیغی ساختمان ها و فضاهای عمومی بیمارستان در گرامیداشت ایام و مناسبتهای ویژه
- تدوین و اجرای طرح جامع تبلیغات برای فضاسازی فرهنگی - تبلیغی در ساختمانها و محوطهها
- مدیریت نمایشگاهها (سالانه، دایمی و ...) در خارج و داخل بیمارستان
- طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی برای اهدا به مخاطبان
- تهیه، تدوین و اجرای تقویم مراسم داخل بیمارستان
- تولید و سفارش ساخت آگهیهای تلویزیونی و فیلمهای مورد نیاز برای تبلیغ عملکرد و مستندسازی بیمارستان
- تدوین کتب، جزوهها و تهیه مواد انتشاراتی به منظور معرفی بیمارستان
- گردآوری و نشر اطلاعات و اخبار و گزارشهای مربوط به سیاستها، فعالیتها، طرحها و برنامهها; باشیوهها و قالب های مؤثر و مناسب
- تدوین و انتشار خلاصه عملکرد سالانه سازمان برای ارائه به افکار عمومی
- انتشار نشریه داخلی و برون سازمانی بیمارستان
- تهیه گزارشهای تحلیلی ادواری (ماهانه/فصلی/سالانه) از افکار عمومی داخل و خارج از بیمارستان برایارائه به مدیریت
- نقد و بررسی بازتاب فعالیت های بیمارستان در نظر اقشار مردم بویژه نخبگان، رسانهها و دستگاه ها از یک سو و مدیران و کارکنان از سوی دیگر و ارائه گزارش آن به مدیریت
- سنجش افکار عمومی درون سازمانی به منظور بازیابی مسائل و ارائه راهکارهای مناسب به مدیریت
- طراحی و اجرای نظام گردآوری پیشنهادهای کارکنان به منظور ترغیب کارکنان به مشارکت هرچهمؤثرتر در بهبود جریان امور بیمارستان
- پژوهش و برنامهریزی
- تهیه گزارش های عملکرد دورهای از فعالیت های روابط عمومی
- نوآوری، خلاقیت و طراحی فعالیت های جدید در قلمرو وظایف روابط عمومی
- نظارت و ارزیابی فعالیت ها و اعمال نتایج حاصل در برنامهها و فعالیت های آتی
- طراحی و برنامهریزی برای ارتقاء کلیه اموریکه به رشد کمی و کیفی ارتباط و همدلی بین بیمارستان ومردم و دستگاه ها و مدیران و کارکنان با یکدیگر بیانجامد
چشم انداز
روابط عمومی مرکز قلب تهران در افق آینده خود در نظر دارد با استفاده از فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی و استفاده به روز از روابط عمومی الکترونیک با اطلاع رسانی به موقع و شفاف و دقیق تعامل سازنده و بهرهگیری از نیروی انسانی متخصص با روحیه خودباوری، پشتکار و صداقت به عنوان نهاد ارتباطی و اطلاعرسانی کارآمد به گونهای عمل کند که به عنوان مرجع اطلاعرسانی و ارتباطی مرکز، در زمره روابط عمومی های برتر بیمارستان ها و سازمان های تابعه وزارت بهداشت دست یابد.
مطالب اخیر
18تیر ماه 1404
صعود استاد و پرستار مرکز قلب تهران به قله دماوند
۱۳ تیر ۱۴۰۴، همزمان با روز ملی دماوند، تیمی متشکل از دکتر اردشیر شیخ آزادی، استاد پزشکی قانونی و مسئول فنی مرکز قلب و نوید سیفالدینی، پرستار بخش پست سی سی یو چهار، مسیر جبهه جنوبی قله دماوند را پیمودند. این سفر، دومین صعود موفق نوید سیفالدینی و دهمین صعود موفق دکتر شیخ آزادی به بلندترین قله ایران بود.
10تیر ماه 1404
گفت و گو با رئیس مرکز قلب تهران در خصوص آمادگی مرکز قلب در زمان تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران
دکتر عباسعلی کریمی، رئیس مرکز قلب دانشگاه علوم پزشکی تهران با قدردانی از تلاش کادر درمانی و کارکنان این مرکز در جریان تجاوز 12 روز رژیم صهیونی به کشور گفت: واقعیت این است که کارکنان خدمات بهداشتی و درمانی در شرایط ضروری و حوادثی شبیه به این که بایستی به دیگران کمک کنند، خودشان باید احساس آرامش داشته باشند.
4تیر ماه 1404
برگزاری پنجمین جلسه کمیته هماهنگی مرکز قلب تهران
همزمان با اعلام آتش بس و عادی شدن شرایط کشور با حضور ریاست، معاونین و مسئولین واحدهای اداری و درمانی جلسه کمیته هماهنگی مرکز قلب برگزار شد.
2تیر ماه 1404
برگزاری چهارمین جلسه کمیته هماهنگی مرکز قلب تهران
با حضور رئیس و 19 عضو کمیته پیگیری، شرایط بیمارستان مرکز قلب تهران و امکانات آن مورد بررسی قرار گرفت.
31خرداد ماه 1404
برگزاری سومین جلسه کمیته هماهنگی مرکز قلب تهران
با حضور ریاست، معاونین و مسئولین واحدهای مختلف، سومین جلسه کمیته هماهنگی بیمارستانی در دفتر دکتر کریمی رئیس مرکز قلب تهران برگزار شد.
21خرداد ماه 1404
بازدید وزیر بهداشت افغانستان از مرکز قلب تهران
دکتر کریمی: ترجیح ما این است که پزشکان افغانستان در اینجا آموزش لازم را ببینند تا به جای اعزام بیمار به ایران، در کشور خودشان معالجه شوند، لذا تربیت نیروی انسانی بر درمان بیماران اولویت دارد.
10خرداد ماه 1404
برگزاری آزمون آمادگی برای امتحان پره ارتقا در مرکز قلب تهران
با حضور هشتاد نفر از دستیاران سال های دو و سه آزمون آمادگی برای پره ارتقا در سالن آزمون های کتابخانه دکتر عارفی مرکز قلب تهران برگزار شد.
4خرداد ماه 1404
پخش مصاحبه دکتر کریمی در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر
دکتر عباسعلی کریمی رئیس مرکز قلب تهران خاطراتی از دوران دفاع مقدس در قالب مصاحبه ای بیان کرد.
3خرداد ماه 1404
تور سلامت بیماران قلبی مرکز قلب تهران در باغ گیاه شناسی
تور یک روزه باغ گیاه شناسی سلامت با حضور تعدادی از بیماران مرکز قلب که دوره بازتوانی را سپری کرده اند، برگزار شد.